5 Mayıs 2011 Perşembe

Naruto Shippuuden: The Lost Tower



Herkesin merakla beklediği movie sonunda Türkçe Fansublandı.. :) Animeİndir fansubtan izlediğim anime film açıkçası hiçte beklediğim gibi değildi.. Yellow Flash ı ve onun sırlarını görmeyi bekliyodum ama aralarda gelip son anda Naruto yu kurtarmak ve final tekniğine yardım etmek dışında pekte bi işe yaramadı.. Temel olarak Naruto bi düşmanıyla savaşırken geçmişe gidiyo ve klasik bir final gibi geçmişten döndüğünde herşeyi unutuyo.. Ama tabii yazarlarada hak veriyorum. Naruto kim Minato kim. Narutoyu baş kahraman yapmak için Minatoyu geride bırkmaları gerektiğini anlıyorum. Yinede özel jutsular beklerdim..


Jiraiyayı çok kısa bi sahnede gördük.. :) Rasenganı kullanışını.. Onun dışında hala ölü..


Film hakkında çokta açıklama yapmak istemiyorum seyretmeyenler için spoiler vermiş olmayayım diye. Ama beklentilerimin altında bi filmdi diyebilirim. Kakashi aynı Sasuke nin küçüklüğü :D
Neyse çıkışını duyurduk.. Animeİndir fansubtan indirip izleyebilirsiniz.. Henüz Hd çıkmadı ama çok çok merak edenleri idare edebilecek bi görüntü ile fansub yapılmış..


Herkese Hayırlı Günler Dilerim..


(JunGetSu)

1 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum sana kanka.Ne umduk ne bulduk valla.
    Aslında film fena değildi ama bizim beklentimizin çok çok altında bir film olunca tamamen hayal kırıklığı oldu. Ha hiç bir beklentimiz olmadan seyretseydik belki güzel bile gelebilirdi ama diğer filmlerinde sanki daha çok aksiyon vardı ya daha güzel bir konusu vardı.Bu kadroyla daha harika bir kurgu yapılabilirdi. Şu an için en iyisi Kakashi temalı 3.film çok güzeldi serinin en iyi filmiydi benim için.Eh artık kısmet bakalım Blood Prison u bekleyecez İnşallah bu daha güzel olacağa benziyor fragmanından bayağı güzel olacağı sinyallerini veriyor.
    The Lost Tower da Namizake Minato hakkında çok çok az bilgi vermelerinin sebebi belki asıl seride bahsedecek olmaları olabilir o yüzden pek göz önüne çıkarmak istemediler. Yine de seninde dediğin gibi sadece Naruto'nun götünü kurtarmak için ortaya çıkıp kaybolması hiç hoş değildi azcık kritik karar verme aşamasına soksaymışlar daha harika olurdu. Belki o zaman biraz daha iyi bir film seyredebilirdik.
    Ya evet sorma o Ero-Sennin azcık daha görünseydi ya çok kötü oldu 30 saniye gösterdi gitti böhü:( Dağ gibi adamın ayağını kaydırdılar yav. Hadi Asuma sensei neyse de koskoca efsanevi sannin be.
    Yalnız filmin çok güzel tarafları da vardı o Ramen kuyruğu muhabbeti Shizune,Gai ve Asuma' nın çocukluğu sonra Kakashi'nin Sasukesel tavırları felan çok güzeldi.Asuma'nın ağzında da saman çöpü ahaha çocukluktan beri birşeyler varmış ağzında :D
    Özellikle o son biterken ki sahneye çok güldüm seni gidi Yamado Taicho seni :D
    görüntü kalitesine gelecek olursam gayet güzeldi yav sorun yoktu benim için zaten öyle ahım şahım bir jutsu da hava da uçmadı Kyuubi bile çıkmadı yani ya da o efsanevi Yellow Flash özel jutsuları felan o yüzden rahatlıkla bu sürümde seyredilebilir.

    YanıtlaSil

Lütfen Eleştirilerinizi Eksik Etmeyiniz..